Kuinka Avast-tilaus voidaan peruuttaa?

Alla olevia ohjeita noudattamalla voit päättää automaattisesti uusiutuvan Avant-ohjelmiston tilauksen.

1. Avaa Avast-asiakasnäkymä selaimeesi seuraavasta linkistä:

https://www.avast.com/find-order

2. Syötä sivustolle tilaustunnuksesi ja salasanasi, jonka jälkeen klikkaa Etsi tilaus-painiketta.

Tilaustunnus ja salasana löytyvät [email protected] -sähköpostiosoitteesta saapuneesta sähköpostista. Jos et sattumalta löydä sähköpostia, klikkaa tällöin Unohditko tilausnumerosi? -painiketta ja anna sähköpostiosoitteesi ja tuotteen ostossa käyttämäsi luottokortin neljä viimeistä numeroa.

3. Tilaukseni-sivulla näet aktiiviset tilauksesi ja voit klikata Päätä tilaus-painiketta haluamasi tilauksen viereltä. 

4. Ruudulle ilmestyy ilmoitus, joka ilmoittaa tilauksen automaattisen uudistamisen päättyvän ja nykyinen tilaus on voimassa aina VVVV/KK/PP asti. Voit vahvistaa sen painamalla Vahvista-painiketta.

Jokainen tilaus täytyy lopettaa erikseen. Jos sinulla on useampia Avast-tilauksia, toista yllä olevan vaiheet jokaisen päätettävän tilauksen kohdalle erikseen.

Tilauksen automaattinen uudistus on tämän jälkeen poissa käytöstä.

Tilauksen peruuttaminen Avast-tilin kautta

1. Löydät nykyiset Avast-tilauksesi alla olevan linkin kautta.

2. Klikkaa valitsemasi tilausnumeron vierellä näkyvää Päätä tilaus-painiketta.

3. Valitse seuraavalta ruudulta kohta, jossa ilmoitetaan kyseisen tilausnumeron tilauksen päättyvän ja tilaus tulee olemaan voimassa YYYY/KK/PP asti. Vahvista se klikkaamalla Vahvista-painiketta. 

4. Napsauta Valmis-painiketta.

Automaattinen tilauksen uudistaminen on nyt otettu pois käytöstä.

8 thoughts on “Kuinka Avast-tilaus voidaan peruuttaa?”

  1. Hei! En ole tilannut Avastilta mitään enkä ole tilaamassa. Sähköpostiini tuli ilmoitus että olisi tulossa veloitus. Tämä ei käy. Haluan välittömästi selvityksen asiasta sekä kirjallisen ilmoituksen että veloitusta ei tehdä. Mikäli lasku tulee tai jotenkin onnistutte veloittamaan ilman suostumustani, teen rikosilmoituksen.

  2. En pääse lopettamaan tilaustani. Yllä kuvatulla tavalla pääsen näkemään vain vuosien takaisia (2017 & 2018) laskuja, kun viimeisin luottokortilta veloitettu lasku on henäkuulta 2021.

Vastaa